Tjo

Gamle rumboer, veninder, venner. Familie, fodboldkampe der skal ses og tandlægebesøg. Dette er, hvad der står i min kalender for tiden. Hver eneste weekend er booket til randen, men jeg nyder hver en ting jeg laver. Jeg har selv takket ja - og endda med et smil på læberne, ved tanken. 

Jeg har det godt. Godt dækker meget, men jeg har det sådan tilpas, måske lidt over, når det kommer til stykket. Jeg griner højlydt hver eneste dag, mens søde mennesker er mig nær. Har muligheder. Laver alt det, der gør mig glad. Spiller fodbold om morgenen, løber en tur i fritimen, skriver breve, lader fantasien vokse i tekstil og dyrker gymnastikkens mange veje. Alt dette, mens jeg er omringet af unge mennesker, der har mindst ligeså meget energi og lyst til leg og sjov, som jeg. Voksne mennesker, der brænder for det de laver. Mennesker der sætter sig ind i vores univers og hjælper os. Skaber rammerne. Jeg elsker deres mor-veninde-lærer-rolle de har overfor os. Den er tilpas behagelig. Rar, hvis jeg skal være ganske simpel. I mine drømme, varer dette evigt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar