Sh

Man indser pludselig, hvor glad man er for tilværelsen, når man tager sig selv i, at have ondt i kæberne af at smile. Dette var tilfældet for mig idag, da jeg cyklede til frisøren. Jeg indså, at jeg smilede. Bare ved tanken om alle de gode ting i mit liv. Og jeg tror, at det præcis er dette, der gør, at jeg er klar på endnu et år, med kæmpe udfordringer. Jeg kan ved de hårde stunder, vende det hele ryggen og kigge på den gode side. Den side, jeg ikke behøver at kæmpe for at beholde. Den side, der bare er der. De venner, der gerne venter på, at jeg har overskud. Den familie, der gerne ligger ressourcer til, for at alt går op. Jeg ved jeg har dem, og nu vil jeg, om tretten timer, begynde noget nyt og stort. Noget der nok skal ende med at blive den gode side, jeg har bag mig. Vi ses, hvor længe der går, vides ikke. Men ses, det gør vi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar