Uh

Fireogtyve grader. FIREOGTYVE GRADER?! Jeg står og stirrer lidt på termometret, kan dette passe? Jeg lister mig ud gennem havedøren i bare tæer og shorts. Jeg fryser ikke. For første gang i alt for mange måneder. Endnu engang klarer vi min storebrors fødselsdag med godt vejr, denne gang fylder han atten. Forleden kiggede jeg i kalenderen. Der er knap og nap, seks uger tilbage. Pyha, alt hvad vi dog har opnået, skal dette bare.. gemmes væk? De skriftlige eksamener er overstået og her står jeg. Min lyst til at være hjemme sank lige helt til bunds. Jeg vil tilbringe al min tid med disse skønherlige mennesker, inden en faktisk rigtig god sommerferie kommer. En uge til landsstævne, ugen derefter i Tyrkiet med en veninde. Dernæst venter mig to arbejdsuger i København hos min faster, med søde Emilie fra efterskolen. Når vi igen lander i Vestjylland, tager jeg fem dage på festival med alle mine efterskolevenner. Når alt dette er overstået har jeg syv dage med pakning, venindebesøg, familietid, oprydning i notater og alt det man skal nå inden noget nyt begynder. For derefter starter et nyt år. Med nye mennesker. Jeg tør ikke tænke tanken nu, men det skal nok blive godt til den tid. Lige nu nyder jeg bare at være her, det gode vejr og at lave noget konstant. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar