Hm

Tankerne dræner mig for energi, mens vejret giver mig lyst til løbeture i det våde græs, danske jordbær og planlagte fotoshoot's med vennerne. Jeg har et stort savn til mine lockoutede lærere, hvor sindsygt det end lyder. Jeg savner deres gode humør, positive indflydelse og timerne i pavillionerne. Et nyoprettet fotoalbum for billeder der skal bestilles hjem. Tanken om at de vil pynte min hvide væg og mine nye billedrammer, giver fin genlyd i mit hoved. Sød musik spiller i mine ører, mens jeg føler alt banker, fordi tankerne sværmer omkring i mit lille runde hoved. En ny frisure pynter mit ansigt, hvor fregnerne pipler frem. Vi er i midten af april. Fuglene begynder deres kvidren klokken seks og jeg vågner ved lyset der står ind af vinduet. Jeg sprænger. Eksplodere. Hvorfor kan jeg ikke forklare. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar