Ih

Tiden går. Tiden løber. Tiden flyver. Tiden forsvinder ud af mine hænder, hurtigere end nogensinde før. Jeg når ikke at skænke tiden en tanke, før jeg har tiden til at gøre det. Og tiden er der, når jeg ikke er på efterskolen. De dage jeg ind imellem de mange uger, tilbringer ude på landet ved lugten af ko og gylle. Hjemme. Der har jeg tid til at gruble over alt. Alt det jeg ellers aldrig har tid til at gruble over. Og denne gang blev det tiden. Hvor blev de seneste syv måneder af? De er druknet i gymnastikopvisninger, værelses-byt, skiferie, julehygge, musicaluge, kursus 1 uge, temadage, søde mennesker og ualmindeligt meget the. Vi hygger om hinanden, mens de sidste tre måneder nærmer sig. Nu vil jeg tilbage, bare for at få en ekstra dag med. Tanken om andet er uoverskuelig, for jeg elsker dette sted, mere end noget andet. B.E. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar